5 vidám dolog // 5 happy things

Sziasztok! Keressünk a Ti hetetekben is pár jó dolgot, ami jókedvre derített! Az enyém elég rosszul indult, de ahogy elkezdtem összegyűjteni ehhez a bejegyzéshez a dolgokat, kiderült, hogy ez az elmúlt pár nap egyáltalán nem volt átlagos!

Hi everyone! Let’s find some happy things in your weeks too! Mine seemed to start pretty low, but as I started to find five hapy things in my week it turned out it was a pretty special one this time!

1 // Hétfőn egy előadásra mentem, amiről közben kiderült, hogy elmaradt. Ezért úgy alakult, hogy a inkább sétálgattam sötétedés előtt. Nagyon jó volt egy kicsit kiszellőztetni a fejem egyedül. Igazán többet kéne ezt csinálnom.

On Monday I went to to listen to a lecture but it turned out it was postphoned. So I took a walk in the city instead. It was so good to walk alone, and clear my mind in the fresh air. Really should do this more often.

333

2 // Kedden a legjobb barátaim vidították fel a kedvemet, egy kis sörrel és a Dunaparttal.

Next day my best friends cheered me up with some beer and a view to the Danube.

3 // Csütörtökön futottam 5 km-t, és először használtam futó applikációt. De miért, miért is számoltam eddig monoton a köröket?:)

I run 5 km on Thursday, using a running app for the first time. Why, oh why was I counting the rounds so monotonousy in my head before?


4 // A múlt héten kiderült, hogy szeptembertől nagy felújítás lesz a felső szomszédunknál. Éppen azon elmélkedtem, hogy hogyan fogjuk kibírni, mikor erre a bejegyzésre bukkantam. Őrület! LOL

 It turned out last week that the upstairs neighbour will be renovating the apartment just above us.. I was wondering how we will survive the noise all autumn when this video came into my way. Crazy! LOL

5 // Dani egy szuper hamburger-bárba, a Magic Burger-be vitt a héten a névnapomat ünnepelni. Nyílt titok, hogy odavagyok a hamburgerért, ami valószínűleg nem jó ötlet, mert a sok evés után elég nehézkes ruhavásárláson vagyok túl. De erről majd legközelebb egy vicces bejegyzést írok.

Dani took me to a super burger bar, called Magic Burger, to celebrate my saint’s day. One secret about me is that I love burgers. Probably not a good habit, as I had a really difficult shopping time after eating too mutch, but this will be a topic of another fun post!

Szép hétvégét mindenkinek!  // Have a happy weekend!

Leave a Reply

