Az ágyunk // Our bed

bed6

A hálószobánk kicsi, pár mexikói aprósággal feldíszítve amit még az egy éves kint tartózkodásunk után hoztunk haza. Egy napfényes reggelen a szoba tele van erős árnyékokkal és fényekkel. Olyan szép volt az ágy a kesze-kusza színes, mexikói takarókkal, hogy azonnal nekiálltam fényképezni. Az alsó képeken a telefonom beállításait próbálgattam, a felsőket photoshoppal módosítottam. Nem mondom, hogy ezek olyan jó képek, de a kísérletezésem része, és nagyon élveztem, amikor csináltam őket. Elkezdtem érdekes, kezdőknek szóló fényképezési tippeket gyűjteni Pinteresten, kövessetek, ha érdekel!

bed11

Our bedroom is small, with a few mexican details from our one-year trip to Mexico. On a sunny morning the room is filled with sharp lights and shades, mixing with all the mexican colours. I found the bed so beautiful with all the drapes, I made some photos right away. For the last three pictures I used my phone editor, and the two above are edited with pohotoshop. I am not saying they are so great pics, but part of y experiment. I am pinning some great beginners advice on Pinterest, follow me if you are interested.

3 thoughts on “Az ágyunk // Our bed

Leave a Reply

